Koers
Grafiek
Analyse

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   AanmeldenAanmelden 
 ProfielProfiel   Log in om uw privé berichten te bekijkenLog in om uw privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

VisualMED Clinical Solutions US92844G1013
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 332, 333, 334  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Wallstreetweb.nl Forum Index -> Pennystocks
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
automationfreak

BerichtGeplaatst: Do Jul 19, 2018 9:06 am    Onderwerp: Reageer met quote

Gewoon afwachten dus maar, misschien wordt het ooit nog wat. Het feit dat er partijen zijn die blijven lenen aan Visualmed (het bedrag short term loans steeg van ruim $330.000 naar $654.000 in 2 jaar) geeft een beetje hoop dat door een verkoop van Visualmed aan een "Network" er nog iets uit komt voor de aandeelhouders.

Groet.
automationfreak

BerichtGeplaatst: Do Jul 19, 2018 9:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

We are looking towards teaming up with some of the vast Networks working on an artificial intelligence in Montreal which have raised almost a billion dollars from Canadian public funds.

Gerard

Hier gaat het dus om. Ben benieuwd. Om niet te veel hoop te wekken: Dab is hiermee al jaren bezig. Maar toch.....waarom stopt iemand nog steeds leningen in Visualmed?

Groet.
automationfreak

BerichtGeplaatst: Vr Aug 24, 2018 8:29 am    Onderwerp: Reageer met quote

Indien je het hele jaarrapport wilt ontvangen, schrijf aan:

cliniscience@gmail.com

https://www.facebook.com/visualmed.clinical.solutions/
groen08

BerichtGeplaatst: Di Sep 04, 2018 7:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=143341267
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
tuf

BerichtGeplaatst: Do Sep 13, 2018 12:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Goedemiddag,

Heeft iemand al het jaarrapport aangevraagd en ontvangen ik heb het nog niet ontvangen?
Naar boven
Börsianer

BerichtGeplaatst: Vr Sep 14, 2018 8:37 pm    Onderwerp: Visualmed Reageer met quote

Goedenavond,

Ik heb de afgelopen dagen vanuit Porto het een en ander kunnen volgen.

Ik heb voorheen meermaals contact gehad met Gerard Dab welke ook zeer snel reageert op e-mails. Op eentje heeft hij niet gereageerd en dat kwam denk ik omdat ik via omwegen en in verband met een ander aandeel gestoten ben op informatie waarbij ik voor mezelf een link heb gemaakt met Visualmed.

Deze link heb ik persoonlijk gemaakt en dat betekent dus niet dat hij klopt maar Geen antwoord is vaak ook een antwoord.Het gaat hier om iets nieuws groots .AI is het begrip.

Als een en ander met elkaar te maken heeft zou het een hele grote ommekeer kunnen worden waarmee ik persoonlijk eigenlijk niet meer had gerekend.

Börsianer
Naar boven
tuf

BerichtGeplaatst: Vr Okt 12, 2018 9:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Goedenavond,

Iemand enig idee wat er speelt bij Visualmed?
De laatste weken toch behoorlijke handel.

Groeten,
Tuf
Naar boven
automationfreak

BerichtGeplaatst: Za Okt 13, 2018 9:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Tuf,

Lees de berichten hierboven van de laatste paar maanden. Het lijkt er op dat Dab er in gaat slagen om een nieuwe samenwerking op te zetten met een van de grote networks (Samsung, Microsoft, Apple, Google e.d.) op het gebied van Artificial Intelligence. Hij is daar al 2 jaar mee bezig. Er zit weer een beetje fantasie in het aandeel, hoewel de omzetten nog steeds laag zijn, ook al zijn er gisteren 4 mio. van verhandeld.

Groet.
Börsianer

BerichtGeplaatst: Ma Okt 15, 2018 2:12 pm    Onderwerp: Visualmed Reageer met quote

Goedemiddag,

Het is hier in het verleden al meerdere keren vermeld dat er nog een ongelooflijke waarde in het bedrijf steekt die ook van waarde kan zijn voor nieuwe bedrijven als men zich met vergelijkbare activiteiten bezighoudt.

Ik weet niet wat het optuigen van een nieuw beursgenoteerd bedrijf daar bovenop nog een keer gaat kosten.

2 aantrekkelijke argumenten los van de waarde die Visualmed zelf nog heeft aan data.

gr

Börsianer
Naar boven
automationfreak

BerichtGeplaatst: Di Okt 16, 2018 8:12 am    Onderwerp: Reageer met quote

Goedemorgen,

Ik sta in kontakt met een amerikaanse belegger in VMCS en die liet mij gisteren weten dat Dab hem in een telefoongesprek heeft laten weten dat er tegen het einde van het jaar een complete update komt. Weet niet hoe ik dat moet interpreteren: geeft Dab alleen in een brief aan shareholders een stand van zaken door, of hebben we tegen die tijd weer een "werkend bedrijf"? We gaan het zien. Ik neem aan dat iedereen gewoon op z'n aandeeltjes is blijven zitten, de float is erg gering, dus ik denk dat de koers zich rond dit niveau zal handhaven tot er daadwerkelijk nieuws is.

Groet.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Wallstreetweb.nl Forum Index -> Pennystocks Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 332, 333, 334  Volgende
Pagina 333 van 334

Ga naar:  
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls